- Find én eller flere pakker, som passer til din eller jeres rolle og behov. Hver kursuspakke består af flere sammenhængende kurser. Se vores kursuspakker.
- Gå til ansøgningsportalen hos Den Kommunale Kompetencefond. Du skal logge ind med dit MitID og følge fondens vejledning.
- Få evt. hjælp til din ansøgning via denne guide fra Viden på tværs.
- Inspiration til tekst i ansøgningen:
“Jeg/vi ønsker at gennemføre kurset ‘[indsæt navn på kursuspakke]’ hos Schultz Campus som led i en målrettet indsats for faglig opkvalificering. Kurset består af flere sammenhængende onlinekurser og er nøje udvalgt, fordi det matcher vores behov for kompetenceudvikling inden for [indsæt emneområde, fx DLD og ordblindhed, teknologiforståelse eller dansk som andetsprog].
Kurset gennemføres fleksibelt via Schultz Campus’ digitale læringsplatform og er højst relevant for min/vores funktion som [indsæt fx lærer, skoleleder, inklusionsvejleder].” - Når du har fået tilsagn om støtte, kan du lægge din bestilling.
Bestil kurser, når støtten er bevilget
Når din arbejdsgiver har fået tilsagn om midler fra kompetencefonden, kan du bestille den eller de ønskede kursuspakker ved at kontakte salgschef Rune Dyngby Walther:
rdw@schultz.dk
+45 81 88 34 49.
Når vi har modtaget din bestilling, sender vi en faktura til din arbejdsgiver. Når fakturaen er betalt, oprettes du – eller hele gruppen – på Schultz Campus-platformen med adgang til det bestilte indhold.
Har du spørgsmål, er du også meget velkommen til at kontakte Rune.

Kontakt os
Rune Dyngby Walther
Salgschef