Brænder du for marketing, og har du lyst til at være med til at understøtte og udbygge vores marketingindsats på det kommunale marked? Schultz leverer IT-løsninger til økonomi-, social- og beskæftigelsesområdet, og vi søger lige nu en marketingkoordinator til vores salg- og marketingteam.

Om jobbet

Som marketingkoordinator får du en bred rolle med mulighed for at præge og udvikle vores marketingstrategi og bidrage til at understøtte vores vækstambitioner.

Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Udvikle og implementere datadrevne marketingstrategier
  • Planlægge og gennemføre leadgenererende aktiviteter, fx webinarer og automatiserede email-flows
  • Styrke og optimere brugen af vores CRM
  • Øge Schultz' digitale synlighed med afsæt i data og analyseværktøjer
  • Planlægge og udarbejde marketingkampagner og -aktiviteter i tæt samarbejde med salgsteam
  • Deltage i planlægningen og afviklingen af messer, konferencer og kundearrangementer
  • Producere engagerende indhold til hjemmeside, nyhedsbreve og sociale medier

Om dig

Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende rolle og trives med at tage ansvar, holde overblik og få tingene til at ske. Den ideelle kandidat har en bred marketingværktøjskasse, er vant til at arbejde struktureret og opsøger gerne samarbejde på tværs for at få planerne til at lykkes. 

Du trives i et uformelt miljø, hvor der er plads til grin og højt til loftet. Her hjælper vi hinanden og fejrer vores sejre sammen.

Om Schultz

I Schultz kommer du til at arbejde med IT-løsninger, der gør en forskel. Hos os får du:

  • Central beliggenhed ved Valby station - det er nemt at komme på arbejde, og der er gratis parkeringspladser i Spinderiet.
  • Høj arbejdsglæde - faktisk er vores arbejdsglæde blandt landets højeste, bl.a. pga. et interessant og meningsfyldt jobindhold.
  • En god chef: Vores ledere scorer altid højt i vores medarbejdertilfredshedsundersøgelser, bl.a. for deres evne til at anerkende medarbejdernes indsats og skabe en åben og tillidsfuld arbejdskultur.
  • Særligt sammenhold: Vi synger morgensang, skåler i fredagsbaren og stopper op i hverdagen og fejrer vores sejre – både de små milepæle og de store aftaler.
  • Faglig fordybelse og fællesskab: Vi holder innovationsdage og hackathons og har vores egen årlige kinokonference.

Og så har vi selvfølgelig en forrygende frokostordning, en solid sundhedssikring og mulighed for massage og fysioterapi.

Skal det være dig?

Synes du, at jobbet lyder spændende, vil vi meget gerne høre fra dig.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte marketingansvarlig Mette Blom på mail mbb@schultz.dk eller telefon 81 88 13 38 (dog ikke i ugerne 28, 29 og 32).

Ansøgningsfrist 14. august 2025
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men på grund af sommerferie behandler vi først ansøgningerne i uge 33, og forventer at indkalde til de første indledende samtaler i uge 34.

Vi glæder os til at høre fra dig.