Jeg er customer succes manager på Schultz Campus, hvor vi udbyder online fagkurser til beskæftigelses-, social- og skoleområdet. Det er et fedt og fleksibelt alternativ for kommunerne, som ofte finder det dyrt at sende deres medarbejdere på heldagskurser.

En givende opgave at løse

Min ypperste opgave er at sikre, at der hele tiden er relevant indhold og brugbare funktioner på platformen, som de kan bruge til både kompetenceudvikling og onboarding. Derfor er jeg enormt nysgerrig på at høre om deres udfordringer og forstå deres behov, så vi kan tilbyde lige præcis de kurser, de har brug for. Samtidigt hjælper jeg vores kunder med at forstå, hvordan de kan bruge vores platform. Det er et ongoing implementeringsarbejde, hvor jeg bruger en del tid på opstarten og på at udforme nogle strukturer og processer, så de kommer godt i gang.

Vi har jo at gøre med nogle faggrupper, som i min optik fortjener al den hjælp og vejledning, de ønsker. De er pressede på tid, af besparelser og på nye lovændringer, som de hele tiden skal forholde sig til. Jeg har selv i flere år arbejdet som folkeskolelærer og oplevet, hvor svært det ofte var at få håndgribelige redskaber til hverdagens udfordringer.

Så jeg synes virkelig, at vi er med til at løse en væsentlig opgave her. Brugerne på Schultz Campus kæmper jo dagligt for, at andre mennesker skal have en bedre hverdag og bedre forudsætninger i deres liv. Så det her med at kunne hjælpe dem og understøtte dem i deres arbejde, synes jeg, er enormt givende.

Vi er professionelle og gode kollegaer

Schultz Campus er jo et ”joint venture” mellem Schultz og Blueprint Learning, der leverer platformen, og derfor arbejder jeg i princippet i begge virksomheder. Det fungerer godt, men jeg er jo den første til at have den her rolle. Så da jeg startede i januar 2024, var der ikke en drejebog for, hvordan arbejdet så ud. Jeg blev heldigvis hele tiden betrygget i, at der var nogen, der gerne ville hjælpe mig, og at jeg gerne måtte komme og spørge om hjælp – også om det samme flere gange.

Det, synes jeg, siger rigtig meget om Schultz som arbejdsplads, hvor der virkelig også er en dyb faglighed, som er forankret i en stærk professionalisme og godt kollegaskab.

Mød flere medarbejdere

Mød en softwareudvikler

Mød en softwareudvikler

Nichlas Bjørndal er softwareudvikler i et selvstyrende team

Mød en dataarkitekt

Mød en dataarkitekt

Rafael Levand har været med til at bygge ledelsesværktøjet Schultz Expose fra bunden

Mød en fagspecialist

Mød en fagspecialist

Iben Thagaard letter hverdagens jungle af reformer, love og nye regler