Brænder du for at gøre en forskel på social- og beskæftigelsesområdet? Og vil du være med til at skabe resultater sammen med kommunerne gennem digitalisering? Så er du måske vores nye forretningskonsulent i Schultz.
I Schultz er vi førende leverandør af digitale løsninger til beskæftigelsesområdet. Vi bærer derfor et stort ansvar for at skabe resultater sammen med vores kunder - særligt nu, hvor beskæftigelsesindsatsen er under forandring, hvor samarbejdet mellem social- og beskæftigelsesområdet styrkes, og hvor AI skaber nye muligheder. Vi søger derfor en forretningskonsulent, som brænder for at gøre en forskel for social- og beskæftigelsesområdet, og som har lyst til at hjælpe vores kunder med at opnå resultater gennem digitalisering.
Om jobbet
Som forretningskonsulent bliver du en del af det team, som står for implementeringer og løbende rådgivning til vores kunder i hele landet. Du får en central rolle i at sikre, at vores IT-løsninger udnyttes optimalt. Du vil fx stå for at:
- Afholde statusmøder og workshops
- Rådgive om registreringspraksis og arbejdsgange
- Vejlede om konfiguration og opsætning
- Undervise
- Forvalte forskellige konsulentydelser
Du får din egen kundeportefølje, men vil også indgå i andre kundeprojekter.
Om dig
Du har erfaring inden for social- og/eller beskæftigelsesområdet og meget gerne inden for digitale processer og løsninger. Derudover forestiller vi os, at du:
- Selvstændigt kan drive en proces fra aftale til udførelse og opfølgning
- Kan navigere og kommunikere på chefniveau
- Trives i rådgiverrollen, hvor du sikrer gevinster og best practice
- Er kommerciel i din tankegang og har det godt med direkte kundekontakt
- Er en problemløser og sætter en ære i at finde de bedste løsninger i samarbejde med kunden
Om Schultz
I Schultz kommer du til at arbejde med IT-løsninger, der gør en forskel. Vi er ca. 150 medarbejdere, som hver dag arbejder for at skabe intelligente løsninger, der løfter hverdagens velfærd. Vi har mere end 360 år på bagen og er ejet af en fond, dvs. vi sætter langt lys på, når vi træffer beslutninger.
Hos os får du:
- Central beliggenhed ved Valby station - det er nemt at komme på arbejde, uanset om du bor på Vesterbro eller i Vejle. Det er dog ikke så afgørende, hvor du bor, for vores kunder befinder sig i hele landet.
- Særligt sammenhold: Vi synger morgensang, skåler i fredagsbaren og stopper op i hverdagen og fejrer vores sejre – både de små milepæle og de store aftaler.
- Faglig fordybelse og fællesskab: Vi holder innovationsdage og hackathons og har vores egen årlige kinokonference.
- Fleksibilitet i dine arbejdstider med mulighed for hjemmearbejde - faktisk er du selv med til at definere de rammer, der gælder i dit team.
Og så har vi selvfølgelig en forrygende frokostordning, en solid sundhedssikring og mulighed for massage og fysioterapi.
Skal det være dig?
Lyder det som noget for dig, vi vi meget gerne høre fra dig. Send din ansøgning og CV senest 26. oktober 2025. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt.
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulentchef Gert Rindom på telefon 41 95 47 44.
Vi glæder os til at høre fra dig.