Når borgere selv booker tid til samtale, får de en mere aktiv rolle i kontakten med kommunen. Med Schultz Booking kan du som sagsbehandler målrette mulighederne for selvbooking til den enkelte borgers situation, nemt administrere bookingerne og ikke mindst være sikker på, at I som kommune lever op til lovgivningen på området.
Skab en målrettet indsats
Opret nemt individuelle bookingtyper baseret på fx sammenlagt ledighed eller aktuelt fravær
Administrér fra fagsystemet
Se aftaler og aflysninger direkte i fagsystemet, og få besked om manglende selvbookingtider
Brug din Outlook-kalender
Justér bookingperiode fra din Outlook-kalender, og tilføj lokaler til bestemte bookingtyper

Smidig sammenhæng skaber bedre borgerservice
Schultz Booking er en del af et helhedsorienteret produktunivers, som skaber sammenhæng i beskæftigelsesindsatsen. Bruges Schultz Booking sammen med appen Schultz Forum, får borger automatisk besked om selvbookingfrist og kan booke samtaler og deltage i digitale samtaler direkte fra appen.
