Sagsbehandler og borger kan hurtigt bruge lang tid på at forsøge at fange hinanden over telefonen. Med appen Schultz Forum er det nemt at komme i kontakt med borgere og give besked om fx jobtilbud. Samtidig får borgeren mulighed for at kontakte sin sagsbehandler på en tryg og fleksibel måde.

Derfor skal du vælge Schultz Forum

Nem kontakt til borger

Nem kontakt til borger

Som sagsbehandler kan du chatte med borgeren og advisere om fx jobs og tilbud

Bedre borgerservice

Bedre borgerservice

Borgeren har overblik over sin sag og kan selvbooke og deltage i samtaler via appen

Styrket koordinering på tværs

Styrket koordinering på tværs

Andre interessenter kan deltage i chatten, fx mentor eller partsrepræsentant

Tæt integration til fagsystem

Tæt integration til fagsystem

Som sagsbehandler kan du skrive til borgere direkte fra Schultz Fasit - og alt journaliseres automatisk i fagsystemet

Kvinde Med Telefon Foran Vindue

Fortrolig chat skaber tryghed og tillid

Med funktionen Fortrolig chat kan borgeren have en dialog med sin kontaktperson eller mentor, uden at dialogen journaliseres i fagsystemet. Det kan være med til at skabe tryghed for fx psykisk sårbare borgere og bidrage til at opbygge tillid i relationen mellem sagsbehandler og borger. 

Sådan bruger andre kommuner Schultz Forum

Se alle kundecases
Schultz Forum optimerer kommunikationen med borgeren

Slagelse Kommune

Schultz Forum optimerer kommunikationen med borgeren

Slagelse Kommune bruger appen Schultz Forum til at optimere den digitale kommunikation med borgeren

Fortrolig chat skaber en tillidsbyggende relation til borgeren

Hedensted Kommune

Fortrolig chat skaber en tillidsbyggende relation til borgeren

Hedensted Kommune bruger funktionen Fortrolig chat i Schultz Forum for at skabe et trygt rum til kommunikation med sårbare borgere

Anja Pauly Green Markedschef Schultz

Kontakt os

Anja Pauly Green
Senior salgschef

+ 45 41 95 46 81
apg@schultz.dk 

 

Bliv kontaktet