Vejledning om ret og pligt er en vigtig, men ofte svær og tidskrævende del af borgerens første møde med kommunen. Med Schultz Selvbetjent vejledning bliver borgeren vejledt om rettigheder og pligter allerede inden første samtale via korte, letforståelige film. Det skaber en ensrettet vejledning og gør det nemmere at skabe en positiv relation til borgeren.

Øg borgerens tilfredshed

Øg borgerens tilfredshed

Skab et pædagogisk læringsrum med letforståelige film, som borger kan se i trygge omgivelser

Dokumentér vejledningen

Dokumentér vejledningen

Se, hvilke borgere der har gennemført vejledning, og hvad resultatet er

Styrk kvaliteten af samtalen

Styrk kvaliteten af samtalen

Frigør tid til relationsdannelse og reel jobformidling i samtalen

Mand Med PC I Sofa (1)

Sådan virker Selvbetjent vejledning

  • Den ledige borger modtager automatisk et link til vejledningen via e-Boks og kan se - og gense - filmene i trygge omgivelser.
  • Indbyggede spørgsmål giver indblik i evt. forståelsesproblemer, hvilket skaber et godt udgangspunkt for en konstruktiv samtale med borgeren.
  • Via integration til jobcentrets fagsystem er det nemt at se, hvilke borgere der har gennemført vejledning, og hvad resultatet er.

Skab en sammenhængende indsats

Se alle løsninger på beskæftigelsesområdet
Forum

Schultz

Forum

Skab nem kontakt til borgeren

Booking

Schultz

Booking

Målret selvbooking til den enkelte borger

Anja Pauly Green Markedschef Schultz

Kontakt os

Anja Pauly Green
Senior salgschef

+ 45 41 95 46 81
apg@schultz.dk 

 

Bliv kontaktet