På kurset får du en gennemgang af alle funktioner og rækkefølgen ved opsætningen af Schultz Fremmøde. Du får også indblik i, hvordan man laver rettelser til eksisterende hold og lektioner og hvilke særlige opmærksomhedspunkter, du skal kende til.
Målgruppe
Niveau 3. Kurset er til dig, der er rutineret bruger af Schultz Fremmøde og har solidt kendskab til basisfunktionerne. Du varetager enten en administrativ rolle på et tilbudssted, er superbruger af Schultz Fasit eller en stabsfunktion.
Udbytte
Med dette kursus får du:
- Kendskab til administrationsdelen i Schultz Fremmøde
- Forståelse for hvordan man opretter, redigerer og publicerer hold og lektioner
- Kendskab til arbejdsgange og opmærksomhedspunker i Schultz Fremmøde
- Indblik i den integration, der er mellem Schultz Fremmøde og Schultz Fasit
FAQ
Når du tilmelder dig, vil du kort efter modtage en bekræftelsesmail og en kalenderindkaldelse. Kort før kursusstart modtager du en påmindelse med et link, som giver dig adgang til kurset.
Kurset foregår online via Microsoft Teams og kræver kun, at du har adgang til computer med lyd og mikrofon. Hvis ikke computeren har mikrofon, kan du benytte din telefon i stedet.
Din tilmelding er bindende. Hvis du bliver forhindret i at deltage i kurset, bedes du kontakte os på kursus@schultz.dk. Det er desværre ikke nok blot at afvise kalenderinvitationen.
Vi forbeholder os ret til at aflyse et kursus, hvis der er for få tilmeldinger. Det sker dog sjældent. Og vi kontakter dig hurtigst muligt, hvis det bliver aktuelt.
Har du spørgsmål til kurset, er du velkommen til at skrive til os på kursus@schultz.dk eller ringe til os på telefon 72 28 28 26.

Om underviseren
Angela Olsen er forretningskonsulent i Schultz, hvor hun underviser og sikrer effektiv implementering af digitale løsninger på beskæftigelsesområdet. Angela har ti års erfaring som socialrådgiver på beskæftigelsesområdet, hvor hun har arbejdet med borgere længst væk fra arbejdsmarkedet.