Arbejdslister i Schultz Fasit giver overblik over hvilke beslutninger, der træffes i de enkelte sager og gør det nemt at holde styr på din sagsstamme. Med udgangspunkt i praktiske eksempler vil vi arbejde med de udvidede funktioner i Schultz Fasits arbejdslister ved opbygning af konkrete arbejdslister.

Målgruppe

Niveau 3. Kurset er til den rutinerede bruger, som har et solidt kendskab til basisfunktionaliteten og evt. varetager rollen som superbruger eller systemadministrator.

Udbytte

Efter kurset vil du have opnået kendskab til:

  • Hvordan arbejdslister kan løfte organisationen vha. strategisk opsætning i dashboards
  • Den anvendte terminologi
  • Teknikker til effektiv håndtering af dynamiske felter og operatorer
  • Strategier for best practice i udformning af arbejdslister
  • Formidling af information i arbejdslister til slut- og superbrugere
  • Hvordan du stiller de rigtige spørgsmål ved bestilling af lister for at opnå de mest relevante og målrettede resultater inden arbejdslisten udarbejdes

FAQ

Hvordan får jeg adgang til kurset?

Når du tilmelder dig, vil du kort efter modtage en bekræftelsesmail og en kalenderindkaldelse. Kort før kursusstart modtager du en påmindelse med et link, som giver dig adgang til kurset.

Kurset foregår online via Microsoft Teams og kræver kun, at du har adgang til computer med lyd og mikrofon. Hvis ikke computeren har mikrofon, kan du benytte din telefon i stedet.

Hvad gør jeg, hvis jeg bliver forhindret i at deltage?

Din tilmelding er bindende. Hvis du bliver forhindret i at deltage i kurset, bedes du kontakte os på kursus@schultz.dk. Det er desværre ikke nok blot at afvise kalenderinvitationen.

Kan kurset blive aflyst?

Vi forbeholder os ret til at aflyse et kursus, hvis der er for få tilmeldinger. Det sker dog sjældent. Og vi kontakter dig hurtigst muligt, hvis det bliver aktuelt. 

Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål?

Har du spørgsmål til kurset, er du velkommen til at skrive til os på kursus@schultz.dk eller ringe til os på telefon 72 28 28 26.

Benjamin Friis Senior Forretningskonsulent Schultz
Icon

Om underviseren

Benjamin Friis er senior forretningskonsulent i Schultz, hvor han er optaget af at styrke den digitale beskæftigelsesindsats gennem undervisning og udvikling af kurser om brugen af Schultz Fasit. Benjamin har en baggrund som bl.a. jobrådgiver i Københavns Kommune.