Hvis du vil sikre dig, at du modtager nyhedsbreve fra Schultz, skal du følge nedenstående vejledning for den email-klient, du bruger. På den måde tilføjer du Schultz som sikker afsender, så nyhedsbrevene ikke havner i dit spamfilter.

Microsoft Outlook

Er du i tvivl om, hvilken Outlook-version du bruger?

  • Vælg "Filer" i Outlook.
  • Gå til "Office-konto" (Hvis du ikke kan se valgmuligheden Office-konto, skal du vælge "Hjælp").
  • Du får vist din version af Outlook til højre på siden.

Outlook 2003

  • Klik på "Uønsket mail" i menuen "Handlinger".
  • Vælg "Føj afsender til liste over sikre afsendere".
  • Indtast "marketing@schultz.dk" i boksen.
  • Der vises nu en dialogboks med teksten "Afsenderen af den markerede meddelelse blev føjet til listen over afsendere, der er tillid til".
  • Klik "OK".

Outlook 2016

  • Vælg fanen "Hjem".
  • Find det lille "Uønsket" ikon i venstre side af bjælken.
  • Klik på den lille pil til højre for ikonet.
  • Vælg "Indstillinger for uønsket mail" nederst i drop-down-menuen.
  • Vælg fanen "Afsendere, der et tillid til".
  • Tilføj "marketing@schultz.dk" i feltet og klik på "OK".

Outlook 2010 og 2013

  • Vælg "Startside"-fanen i den vandrette menu øverst i Outlook
  • Klik på knappen "Uønsket e-mail"
  • I drop-down-listen vælges "Indstillinger for uønsket e-mail"
  • Klik på fanen "Afsendere, der er tillid til"
  • Klik på knappen "Tilføj"
  • Indtast "marketing@schultz.dk" i feltet og klik på "OK"
  • Sørg for, at der er sat hak ved "Hav også tillid til e-mail fra mine kontaktpersoner"
  • Slut af med at klikke på "OK"

Outlook 2007

  • Klik på "Indstillinger" i menuen "Funktioner".
  • Klik på "Uønsket e-mail" under "E-mail".
  • Klik på fanen "Afsendere, der er tillid til".
  • Klik på "Tilføj".
  • Indtast "marketing@schultz.dk" i boksen "Angiv en e-mail-adresse eller et internetdomænenavn, der skal føjes til listen".
  • Klik på "OK".

Gmail

  • Klik på den grå trekant i søgefeltet til højre for logoet.
  • I feltet "Fra" skriver du "marketing@schultz.dk".
  • Klik på det blå link "Opret et filter med denne søgning »" nederst til højre i formularen.
  • Sæt hak ud for "Send aldrig dette til Spam".
  • Slut af med at klikke på den blå knap "Opret filter".

Undgå Schultz' nyhedsbreve under Gmails promoveringsfane

Gmail har i 2013 indført et fanesystem, hvor indkommende mails grupperes under fanerne "Primære" til almindelige mails, "Sociale" til mails fra sociale medier og "Promoveringer" til mails, som systemet opfatter som reklame-mails.

Desværre risikerer nyhedsbreve fra Schultz at havne under "Promoveringer", som kan betyde, at du ikke ser vores nyhedsbreve. Det kan du undgå på følgende måde:

  • Klik på fanen "Promoveringer".
  • Find den seneste mail, som er sendt fra "marketing@schultz.dk".
  • Tag fat i venstre side af bjælken med mailens overskrift. Hold venstre museknap nede, mens du trækker mailen over på fanen "Primære" og slipper.
  • Du ser nu en gul meddelelse med teksten "Samtalen er flyttet til "Primære". Vil du gøre dette for fremtidige meddelelser fra marketing@schultz.dk?".
  • Klik på "Ja".
  • Du får en gul besked om, at meddelelsen fra denne mailadresse fremover vil blive flyttet til "Primære".

Apple iCloud Mail

  • Tjek mappen "Uønsket post". Hvis der fejlagtigt er havnet en mail fra "marketing@schultz.dk" i denne mappe, så start med at dobbeltklikke på mailen.
  • Højreklik på e-mail-adressen i "Fra"-feltet.
  • Klik på "Føj til Kontakter".

Hotmail / Outlook.com

  • Klik på ikonet "Indstillinger" i øverste højre hjørne.
  • Klik på "Flere mailindstillinger".
  • Klik på "Afsendere, der er tillid til, og blokerede afsendere" under "Forhindre uønsket mail".
  • Indtast "marketing@schultz.dk".
  • Klik til sidst på "Tilføj til listen".

Andre email-klienter

Hvis du anvender en anden email-klient end dem, vi har beskrevet, skal du kigge i din brugervejledning eller kontakte din leverandør for mere information.